Обратно към ЦРЧР

Информационно турне 2022, 3-ти лъч

юли 29, 2022

В рамките на Информационното турне – Национална информационна кампания на тема „35 години Еразъм+“, „Еврогайдънс“ отбелязва 30г. от създаването на мрежата в Европа. „Еврогайдънс“ България е част от европейската мрежа от центрове в 36 страни, която подкрепя развитието на националните системи за кариерно ориентиране в България и Европа.

Трети лъч на информационното турне ще се състои в периода 01 – 05 август 2022 г . и ще премине през градовете Кюстендил, Благоевград, Петрич, Гоце Делчев:

01.08.2022 г. – Кюстендил, залата към Община Кюстендил, отдел „Култура и духовно развитие“ (Килийното училище), ул. Търговска №6 – 17.00 – 18.30 ч., заедно с информационен щанд пред сградата на общината;

02.08.2022 г. – Благоевград, Община Благоевград, зала „22 Септември“, пл. „Георги Измирлиев“ №1, от 17:00 до 18:30 часа, заедно с информационен щанд пред сградата на общината;

03.08.2022 г. – Петрич в сградата на Община Петрич на ул. “Цар Борис III“ №24, от 17:00 до 18:30 часа, заедно с информационен щанд на улица „Славянска“ №2 /пред пощата/;

04.08.2022 г. – Гоце Делчев в залата на Общински съвет в Община Гоце Делчев на ул. „Царица Йоана“ №2, ет. 1, от 17:00 до 18:30 часа, заедно с информационен щанд в началото на ул. „Търговска“ до площад „Гоце Делчев“.

В информационното събитие в гр. Благоевград ще вземе участие д-р Александра Ковачева, ръководител Кариерно ориентиране при ЦПЛР-ЦЛТРДБ, която ще представи:

  • Мисията на кариерното ориентиране в училищното образование на територията на област Благоевград;
  • Успешно реализираните проекти:  проект „КОМПАС“, проект „SMART КОМПАС“, проект „Подкрепа за успех“;
  • Добри практики, които се прилагат в областта на кариерното ориентиране.

Д-р Ковачева ще  обясни и за ролята на ЦПЛР-ЦЛТРДБ при реализиране на редица инициативи, например:

  • Масови мероприятия по кариерно ориентиране, съвместно с Община Благоевград – „Панорама на университетите“, „Училищна панорама“, летни занимания по интереси;
  • Кариерни хепънинги със състезателен характер;
  • Маркетингова стратегия за позициониране на дейността по КО в социалните медии;
  • Тренинг „Млади предприемачи в действие“, насочен към развитие на: предприемачески усет и иновативно мислене в перспектива; умение за изготвяне и участие в проектни дейности;
  • Развитие на т.н. „меки“ умения; активиране на участието на млади хора в обществени събития и ангажираност по важни теми; умения за формиране на успешен „personal branding“; умения за работа с информация и презентиране пред аудитория; умения за работа в екип.

 

Екипът на Еврогайдънс България